Опитування

Чи готові Ви звернутися до суду у разі порушення Ваших трудових прав?
 
Роботодавець, вигодонабувач та спонсор в одній особі Друк
Статті - Громадська думка
Середа, 03 березня 2010, 10:48
Почну з головного: я хочу виступити на одному із етапів кваліфікації Freeride World Tour, змагання проходитимуть на курорті „Ясна”.

Моє бажання вже підкріплене відповідним запрошенням зі Словаччини. Це шанс піднятись на наступний рівень майстерності в підкоренні найкращих вершин Європи. Для участі в змаганнях потрібен спонсор, який отримає значно більше, ніж від традиційної реклами.

Фрирайдер Юра Карашевский ищет спонсора

Дам волю фантазії і спробую поговорити з уявним спонсором, тобто із самим собою. Ясна річ, що милити за когось я не в силі і це  автоінтерв’ю – лише фантазія на тему, як розмовляти зі спонсором. Але воно допоможе вам зрозуміти, чи варто давати гроші на таку поїздку взглі будь-кому  і який зиск з цього можна мати. А я спробую зрозуміти, чи є в мене шанс на фінансування і чи варто переходити до бізнес-плану і іншої конкретики.

- Отже, Вам, шановний, потрібні мої гроші на підвищення власної майстерності? А чому б мені самому не поїхати в ту ж Ясну чи ще кудись і не витратити пару сотень на своє „підвищення майстерності”, я ж також інколи катаюсь в горах...

- Чудова ідея! Але є один нюанс – у Вас немає запрошення в Ясну на кваліфікацію FWT, а саму поїздку не показуватимуть світові канали і... у Вас інші пріоритети, мало дотичні до фрірайду.

- Я взагалі не розумію, що таке фрірайд і навіщо в ньому прогресувати. Це якесь безглуздя! Справді, ці гроші краще вкласти в Інтернет-рекламу чи купити на них новий модний принтер в офіс.

- Відверто кажучи, я звернувся до Вас якраз тому, що чудово знаю – Ви розумієтесь на фрірайді. І розумієте, що вклавши гроші в мою поїздку, отримаєте більше, ніж від банерної реклами. А принтер Ваші підлеглі все одно будуть використовувати не за призначенням: половина всього українського офісного планктону друкує різні там „курсаки” і дипломні на офісних принтерах...

Фрирайдинг - катание на сноуборде по пересеченной местности- Ок, я знаю, що таке фрірайд. Але чому саме Ви? Ви найкращий райдер України, чи може майстер спорту зі сноуборду? Скажіть чесно – Вам просто хочеться поїхати покататись на шару і шкода грошей?

- Кажу як є: на „просто покататись” гроші я завжди знайду, там бюджет трохи скромніший. А в Словаччину я хочу потрапити виключно заради Freeride World Tour. Я не є №1 в Україні, а фрірайд у нас існує лише на аматорському рівні. Але я, скажімо, професійно займався плаванням і чытко знаю, що в 25-метровій калюжі навіть І розряд дається важче. Для прогресу потрібен відповідний рівень, середовище, суперники. Саме це я збираюсь знайти в Ясні.

Парадокс ситуації ще й в тому, що я зараз безробітний і дана ситуація дає мені свободу дій, але не дає грошей. Якщо я знайду роботу – то точно не потраплю в Ясну. І навпаки. Саме тому я зараз і спілкуюсь з Вами.

- Оригінально! Добре, поки Ви ще тут, а не за дверима, поділіться своїми геніальними ідеями. Ви там щось казали про переваги над банерною рекламою...

- Саме так, перевага величезна.

Я доволі активно пишу в блогосферу і на спеціалізовані форуми. Мої матеріали стануть «тисячниками» за перші пару днів. Тобто дана поїздка отримує потужну інфо-підтримку і це не будуть порожні «накрутки»-кліки.

Фото-звіт: я виступатиму із символікою спонсора (тобто Вашою) на видному місці (рукав, шолом, штанина, рюкзак), роблю фото-сесію на місці старту з Вашим банером.

А також в усіх доступних для цього місцях: історичних пам’ятках, на апрескі, тощо.

Окремий момент – домовленість про розміщення реклами спонсора на місцевому курорті.

Як журналіст, я наводжу мости з місцевими мас-медіа і там з’являється кілька матеріалів із згадуванням спонсора. Якщо домовимось на більше – я відзніму відео-щоденник поїздки і його буде запущено на одному з центральних українських каналів.

- Цікаво... Але ж участь у міжнародних змаганнях вимагає купу грошей. „Плавали, знаємо!..”

- Не варто робити передчасні висновки. Я лише навів деяку аргументацію, що доводить: профінансувавши мою поїздку можна отримати значно більше, ніж від банерної реклами. Мати таку віддачу при такому сміхотворно му бюджеті...

- Добре, за те що розважили, я готовий дати трохи грошей. Назвіть суму.

- Всього 300 ойро. В межах даного бюджету Ви отримаєте журналіста, міжнародного репортера, блогера, спортсмена та рекламну площадку в одній особі.

- Дякую, за розмову, переконали. Ось гроші. Чекаю на цікаві звіти!

 

Журналіст Юрій Карашевський шукає спонсораЗрозуміло, що це автоінтерв’ю і не могло мати іншої розв’язки. Бо в даному випадку я з усіх боків зацікавлена сторона. І якби я мав 300 євро і міг профінансувати райдера на участь в легендарному турнірі – то навіть не вимагав би від свого протеже стільки тексту. Бо той, хто співпереживав бодай раз беккантрі катання, тому така аргументація не видасться зайвою.

Так чи накше, мене вкрай цікавить, що скаже на це потенційний спонсор? Часу на роздуми ще трохи є, до змагань залишилось майже 3 тижні – старт відбудеться між 16 і 20 березня 2010 р.

Юрій Карашівський 

 

 
Template Design ah-68 | Copyright © 2010 by Honcharuk and Partners Law Firm

Матеріали, опубліковані на сайті, взято з відкритих джерел, підготовлено працівниками порталу Трудове право або придбано на комерційних засадах.

Використання матеріалів порталу Трудове право можливо лише за умови зазначення джерела такого матеріалу, тобто гіперпосилання www.trudovepravo.com.ua